piątek, 2 listopada 2012

Od początku :)

Witajcie :) Ten blog będzie kontynuacją poprzedniego. Prowadziłam go 4 i pół roku. Nie będę go usuwać bo zapisałam tam kawałek mojej wesołej twórczości i przy okazji życia :) Ostatnio miałam sporą przerwę, ale teraz postaram się bywać tu regularnie. Mam nadzieję że mi się to uda :D Przez tydzień studiuję, a w weekendy pracuję także może to być utrudnione :P Ale stwierdziłam, że prowadzenie bloga sprawia mi radość i nie powinnam z tego rezygnować :) Jednocześnie jest on motywacją do tworzenia nowych rzeczy :)
O czym będzie ten blog? O hafcie krzyżykowym, szyciu i innych moich pracach wykonanych w różnych dziwnych technikach :P
Mam nadzieję, że się tu jakoś odnajdę, a Wy z chęcią będziecie mnie odwiedzać :) Pozdrowionka :*

1 komentarz:

  1. Witam w nowym miejscu Agusiu,juz mi sie tutaj podoba (to zapewne zasługa tej pięknej jesiennej szatki ;)Czekam na wieści co u Ciebie się dzieje w świecie robótek ;)

    OdpowiedzUsuń